onsdag 15 januari 2020

200115 Tillbaka till Hanoi

 Återresa till Hanoi idag. Tog drygt 4 timmar plus sovmorgon. Stannade för fotografering på samma ställe som ditvägen. Vädret var bättre eller rättare sagt det var tidigare på dagen


Fantastiskt vackert




Har blivit sjuk med feber. Har med luftrören en halsinfektion att göra. Var in på ett apotek och blev rådd att äta några mediciner. Hoppas jag är bättre i morgon.

Tror att jag var för tunnklädd första dagen. Tror att jag lätt får ofta problem med luftrören när det finns luftkonditionering

De andra skulle bli med på en cykeltur. Det är därför de står uppställda utanför hotellet. Egentligen är jag glad att det inte blev något med detta. Även Tereza. Trafiken är ett kaos... och det känns så där att sitta där som en annan pascha 

´

Intressant med medicinen jag köpte på Apoteket runt hörnet var att ett av pillren är antibiotika. Det kan vi ju inte göra hemma utan recept... 

Inga kommentarer: