måndag 27 februari 2023

230227 Skagen

Åkte ganska tidigt. Kom iväg före 08. Kontrollerade luften efter vägen och tankade. Efter byte av olja på verkstad för någon dag sedan fick jag därefter en ilsken röd lampa. Frågade dem och vi kom fram till att det är nog lugnt... Efter att ha fyllt luft slocknade lampan. Allt OK. Det fanns 1.7 kg tryck i vänster fram. Ingen lampa som lyser längre.... 

Det var dock inte det enda som hände den dagen med min bil på verkstaden. Hmmmm

Lunch efter vägen och tupplur i bilen... Åkte fel i Göteborg. Det hade jag räknat med. GPSén hinner inte med att rita upp i krångel Göteborg. Samma visa varje gång

 
 Framme vid färjeläget och fick vänta i 1.5 timme innan jag kunde åka ombord. 


 
Min bil står längst fram (klockan 12)

 
Vackert men det blåser kallt

 
Cesar sallad. Lite med folk. Lugnt och trivsamt. Samma trevliga sorl som det är när man sitter och äter räksmörgås - modell stor - i Värmskog.


 
Framme i Skagen men får lite stressad leta efter min ingång. Finns inga gatljus och det är mörkt. Den var på baksidan visade det sig vilket bara var en fördel. Kan ha bilen utanför trappan. 
 
Vilken fin lägenhet! Två rum och tvättmaskin, diskmaskin, kyl och frys. Mycket bra. Snyggt och fräscht. Wifi också. 


Inga kommentarer: