fredag 27 januari 2023

230127 Stendörren

 Skulle ha gjort och varit någon annanstans idag men fick vara hemma tills jag kom på hur man kunde pausa ett problem som finns med min nya varmvattenberedare. Behövde också få tag på hantverkaren som lovade komma på måndag. Det var anledningen till att jag ändå hamnade vid Stendörrens naturreservat idag. Det pockar på att få komma ut när solen lyser

 
Har varit här flera gånger - snudd på många men den här delen var obekant. Fotografera... men det är egentligen upplevelsen att få vara här som är det viktiga. Kameran är bara med

 
Tjatter och flams fritt. Bara tyst och lugnt. Funderar starkt på att skaffa en uppblåsbar kanot.... Kanske får jag tummen ur. Skulle helst vilja ha en aluminium kanadensare men vart ska jag förvara den?


 

Inga kommentarer: