fredag 17 november 2017

171117 Gullspång

Fint väder idag. Tereza och jag åker till Gullspång för att se om vi kan se och fota strömstararna vid älven. Ett vackert ställe och fåglarna är nog lite vana vid att det kommer ned folk invid dammen och forsen strax nedanför. 


Försöker ställa mig mer strategiskt pga ljuset och avståndet. Väntar ut dem och till slut kommer de tillbaka. Intressant att denna fågel kommer tillbaka tre gånger till samma sten som solen lyser på. 


Tror att den kollar lite extra på vad jag är för något. Inte många sekunder men hinner rappa iväg några bilder innan den drar. Kändes lite som om vi hade någon slags kontakt med varandra.... 


När jag kommer hem och tar hand om bilderna med nya redigerings programmet så blir jag ännu mer nöjd. De blir bättre än vad jag har kunnat göra tidigare... 

Inga kommentarer: